• Jeg er blevet forhindret i at benytte min købte billet, kan jeg få den refunderet?

    Ja. Du skal blot kontakte vores billetkontor på telefon 86321571, før forestillingen starter. Hvis din billet er købt online, tilbagefører vi pengene til dit betalingskort. Har du købt samlet for en gruppe, er det også muligt at få refunderet enkelte billetter

  • Kan jeg få refunderet billetter når forestillingen er afviklet?

    Du kan desværre ikke få refunderet billetterne eller bytte dem til en anden forestilling, hvis forestillingen er afviklet. Kontrollere altid dit køb om tidspunkt, dato og filmvalg er det korrekte. 

  • Jeg er medlem af Biografklub Danmark, kan min rabatkupon indløses online?

    Ja. Når du har valgt pladser og indtastet dine personlige oplysninger, får du mulighed for at indtaste kuponnummer og på den måde opnå rabatten.
    Er du så uheldig, at du bliver forhindret, hjælper vi selvfølgelig med at refundere din billet. Du skal blot kontakte vores billetkontor før forestillingens start på telefon 86321571. Kuponnummeret for Biografklub Danmark nulstilles og den kan bruges til en anden dag.

  • Jeg har et gavekort, kan det indløses online?

    Ja. Langt de fleste gavekort og gavebilletter kan benyttes online, både gavekort købt i Kino Grenaa og gavepakker købt i supermarkeder, boghandlere eller lignende. Når du kommer til betalingsvinduet, klikker du på ’indløs gavekort’ og indtaster nummeret på dit gavekort. Nummeret finder du typisk under stregkoden eller QR koden på selve gavekortet. Bemærk at nogle produkter skal aktiveres inden brug, andre kommer i en indpakning, som skal åbnes for at finde det korrekte kuponnummer.

  • Hvad gør jeg hvis mit gavekort ikke kan indløses online?

    Langt de fleste gavekort kan indløses online, men der findes dog enkelte ældre typer af gavekort som ikke kan. I dette tilfælde kan du betale din billet og henvende dig i vores billetkontor før forestillingens start, med dit gavekort og få refunderet dine penge. Det er selvfølgelig også muligt at købe dine billetter kiosken ved fremmøde med dit gavekort enten på dagen eller i dagene op til forestillingen. Gavekortet skal i dette tilfælde medbringes fysisk.

  • Skal jeg komme 25 minutter før forestillingen begynder, når jeg har købt billetter?

    Nej. De valgte pladser er dine og vil ikke blive solgt til andre, så du kommer bare til starttidspunktet. Skal du handle i vores kiosk er det dog en god ide at komme i god tid, så vi kan få alle igennem på en tryg måde.

  • Skal min E-billet ombyttes til fysiske billetter?

    Nej. Vi har sendt dig en mail som er gyldig som billet. Vores kontrollør kan scanne den direkte på din mobiltelefon. Du kan også medbringe den på print. Er du kommet til at slette din mail, kan vi printe billetterne til dig i vores kiosk.

  • Kan jeg købe billetter ved fremmøde i Kino?

    Ja. Du kan købe fysiske billetter inden for vores åbningstider.

  • Jeg sidder i kørestol. Kan jeg vælge en kørestolsplads online?

    Nej, desværre ikke. Hvis du skal bruge en af vores kørestolspladser, skal du kontakte vores billetkontor på 86321571 – og de vil være dig behjælpelig.

  • Jeg har ledsagerkort. Kan jeg bruge det online?

    Nej. Du kan desværre ikke benytte dit ledsagerkort online. Du har mulighed for at betale din billet og henvende dig i vores billetkontor før forestillingens start, med dit ledsagerkort og få refunderet dine penge. Det er selvfølgelig også muligt at købe dine billetter ved fremmøde i Kino og vise dit ledsagerkort her. Hvis du køber billetterne i forsalg, så husk at medbringe dit gyldige ledsagerkort til forestillingen.

    Ledsagerkort kan kun benyttes til ordinære forestillinger og når der betales fuld pris for den ene billet. Ledsageren skal være myndig / over 18 år.